Welcome to Our awesome theme

השמנת ילדים והקשר לפחמימות מלאות

09 יוני 2015

השמנת ילדים והקשר לפחמימות מלאות

אנו בטוחים ששמעת כבר על חשיבות הפחמימות המלאות בתזונת ילדנו. אך מה עושים כאשר הילדים אוהבים רק מוצרים מקמח לבן?

הידעתם:

פחמימה מלאה עשירה בסיבים, מלחים ומינרלים השומרים על תחושת השובע לאורך זמן.
היא נספגת במחזור הדם באיטיות, מאזנת את רמת הסוכר וגורמת למצב רוח טוב וחילוף חומרים יעיל.

הטיפ שלנו:

  • בדר"כ ילדים אינם מתחברים לטעמים של הפחמימות המלאות, לכן הכניסו אותם לתפריט האוכל באופן הדרגתי בכדי שבלוטות הטעם יתרגלו לאט לאט לטעם החדש. (לדוגמה:אורז מלא עם אורז לבן)
  • שלבו רטבים ממוצרים טריים ובריאים בכדי לנטרל את תחושת הטעם וליצור עניין במנה.
  • חפשו מתכונים בריאים, טעימים ופשוטים להכנה ונסו בכל פעם מתכון חדש עד שתמצאו את הטעמים והמתכונים שהילדים אוהבים.
  • שתפו והסבירו לילדים שאלו מאכלים שעושים אותם שבעים, חזקים וגיבורים.(בדיוק כמו גיבורי העל או דמויות חיוביות כגון ספורטאים שהם מתחברים אליהם).

זכרו: אם הילדים מסיימים את הארוחה וטוענים שהוא עדיין רעבים… מנגנון השובע מתחיל לפעול לאחר 15 דקות. חכו מעט לפני הגשת מנה נוספת, הציעו כוס מים. במידה וזה אינו מספק אותם שאלו "מה יגרום לבטן שלך להיות שבעה" (עוד כף פסטה לדוגמה).

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>