Welcome to Our awesome theme

טיפים שחשוב לדעת

יצאתם מהבית והילדים עדיין ישנים, הם הגיעו בשתיים בלילה והתעוררו באחת עשרה בבוקר. אתם לא יודעים מה הם אכלו בחוץ ומרגישים חוסר שליטה? בני הנוער צריכים לאכול 5 ארוחות ביום.! כיוון שבחופש,  שגרת השעות משתנה ועמה שגרת האוכל המשמעות היא שהם

המסגרת ולוח הזמנים השתנו בעקבות הקיץ ועמו גם המעבר מתזונה בריאה לבריאה פחות. הילדים נחשפים ליותר שוקולד, שוקו, חטיפים ומאכלים לא מזינים. בנוסף הילדים  נמצאים יותר בבית מה שגורם לנשנוש קבוע, לא תמיד מזין ולא תמיד משביע. אז מה עושים? בתוך

אנו בטוחים ששמעת כבר על חשיבות הפחמימות המלאות בתזונת ילדנו. אך מה עושים כאשר הילדים אוהבים רק מוצרים מקמח לבן? הידעתם: פחמימה מלאה עשירה בסיבים, מלחים ומינרלים השומרים על תחושת השובע לאורך זמן. היא נספגת במחזור הדם באיטיות, מאזנת את רמת הסוכר וגורמת למצב רוח טוב

הידעתם חוסר שינה פוגע ביכולת הריכוז ומצב הרוח. החלטה על זמן שינה קבוע תורמת להתארגנות לקראת השינה ומקבעת הרגלים העוזרים לניהול הזמן בבית, כגון זמן מקלחות, ארוחת ערב וכדומה. חשוב לדעת  שעות שינה מומלצות ועדכניות לפי גילאים (בשנים) גיל    1-2:     17-14 שעות גיל 

הידעתם: על מנת שנבין,  מה נכון יותר לתזונת ילדנו, נעבור באופן חלקי על סוגי המאכלים מהם רצוי להמנע / להמעיט בצריכתם ..?! אוכל מעובד / מתועש– אוכל תעשייתי מוכן וקפוא לסוגיו, מאפים קפואים  (בורקס, ג'חנון..) וכדומה.. • מיצים ומשקאות מוגזים - מיצים מוכנים, תרכיזי מיץ,

רוב הילדים אוהבים להעביר את זמנם אל מול הטלוויזיה , המחשב, הטאבלט, המכשיר הנייד ועוד..  אך מה קורה כאשר זה נעשה יותר מידי? הידעתם: טלוויזיה ומשחקי מחשב מהווים כלי חינוכי ומהנה, אך רצוי לצמצם את זמני הצפייה ולהחליפם בפעילויות נוספות (לאו דווקא

בילדותנו אכלנו בעיקר אוכל ביתי ומבושל, הלכנו יותר ברגל, מרבית זמננו היה בפעילויות מחוץ לבית, טיפסנו במדרגות, רצנו בגבעות ולטלוויזיה היה ערוץ אחד בלבד. כיום, אורח חיים יושבני הפך לחלופה מקובלת.. האומנם? הידעתם: יש ילדים שלא אוהבים פעילות גופנית או יותר נכון,

1. חשבו מחוץ לקופסה והחזירו את התנועה לחיי היום יום של ילדכם: צרו שינויים קטנים בשגרת היום של ילדכם, הוסיפו יותר מדרגות והשתמשו פחות במעלית, מרחקים קצרים עשו ברגל ולא במכונית, בזמן ההליכה עם ילדכם הפעילו אותם כך שילכו יותר מהר,

בתכנית ההרזיה החווייתית של דן+חמוטל  השמנת ילדים ניתנת לטיפול! ישראל ממוקמת במקום ה-3 בעולם בהשמנת ילדים, הכוונה במספר הילדים המוגדרים כשמנים או כבעלי עודף משקל. משמעות הנתון היא כי 1 מכל 5 ילדים בישראל סובל מעודף משקל או השמנה. הגורמים המרכזיים לתופעה זו

לפניכם פירמידת המזון העדכנית ביותר בעולם מבית הספר לבריאות של הרווארד – אך לא עליה אני הולך לדבר עמכם… וזאת משום שהדבר החשוב ביותר אותו ברצוני ללמד אתכם הקשור לפירמידת המזון לילדים הוא נושא הפעילות הגופנית ומנגנון הרעב של ילדכם. כאשר ילדכם

1. הילד שלי אינו אוהב ירקות /פירות… במהלך יום הקניות הבא צרפו את ילדכם ובקשו מהם לבחור את שני הירקות/ הפירות שהם הכי אוהבים (גם ילד בררן אוהב פרי או ירק אחד לפחות..) לאחר שנבחרו, רשמו זאת ברשימת הקניות תחת הכותרת הקניות של

מחקר סמוקלר לחקר מדיניות הבריאות בישראל העלה ממצאים מדאיגים בקרב ילדים בעלי עודף משקל: "מהעדויות עולה שבטווח הקצר בקרב ילדים הסובלים מהשמנה בהשוואה לילדים במשקל תקין יש שיעור גבוה יותר של תחלואה מהסוגים הבאים: בעיות פסיכולוגיות או פסיכיאטריות (כגון הערכה עצמית נמוכה,

מהו אוכל בריא לילדים? אשאל זאת אחרת: מהו אוכל לא בריא לילדים? – כאשר נבחן את דרך השלילה נבין כי יש להימנע מאוכל שאינו בריא לילדנו ובכך נייצר תפריט בריא ומגוון. חשיבות האוכל הבריא היא עצומה בכך שהיא משפרת ערכים קיימים כגון חשיבה,