Welcome to Our awesome theme

סודות ארוחת הבוקר לילדים

לארוחת הבוקר יש מטרה אחת והיא שיהיה לגוף באמת בוקר טוב!

הקפדה על ארוחת בוקר קטנה וכייפית שעה מרגע הקימה, תדאג שהמלאכים הקטנים שלנו יתניעו את מנגנון חילוף החומרים שלהם, יאזנו את רמות הסוכר בדם וישדרו למוח שהכול בסדר ואפשר להתחיל את היום.

ומה קורה כשלא? כאשר הילדים הלכו לישון "בשעת הילדים" המומלצת שהיא עד השעה 21:00. משך הזמן שגופם נמצא ב"צום" של נוזלים ומזון הוא ארוך מאוד, לפחות 9 שעות עד הקימה וכ 13 שעות עד ארוחת עשר!!!

ואז… למרות שחשבנו שאנחנו יכולים להיות שקטים כששלחנו אותם עם הסנדוויץ' לארוחת 10 או עם הידיעה שיגישו להם ארוחת בוקר בגן … עמוק בפנים הפיזיולוגיה של הגוף מתחילה לעבוד ולרעתנו… הגוף נמצא במצב של סטרס, מתחיל לאגור שומן במקום לשרוף שומן , מנגנון חילוף החומרים מואט, הורמונים מסוימים מאותתים מהמוח לקיבה על רעב כאשר העדיפות הזמינה היא לפחמימות פשוטות (=סוכר). מה שנראה לעין יהיה חוסר שקט בגוף של הילד שלנו. דמיינו שקנינו להם כרטיס והכנסנו אותם לרכבת הרים של מצבי רוח, נטייה לרוגז, אקטיביות יתר, כאבי ראש, חוסר סובלנות , בכי מתפרץ וחוסר מנוחה על הכיסא…

אז מה עושים?:קודם כל מבינים שבוקר טוב לגוף של הילדים שלנו זו החלטה וזה בידיים שלנו!

צירפנו לכם רשימה של רעיונות לארוחות בוקר קטנות שיעשו את כול ההבדל. ועכשיו פשוט צריך לנסות ולנסות ולמצוא יחד מה הילדים שלכם יאהבו וישמחו להתחיל אתו את היום. להתמיד ולא להתייאש!!! מחקרים מראים כי יש לחשוף את הילדים בין 15-20 פעמים לכול פעולה אשר אנו רוצים להטמיע – בעיקר בנוגע למאכל מסוים.