Welcome to Our awesome theme

רעיונות לארוחת בוקר לפני גן/בית ספר

1.גרנולה עם חלב / יוגורט (אפשר לקשט עם חתיכת פרי אהוב)

(מתכון לגרנולה ביתית: 1/2 כוס: גרעיני דלעת, גרעיני שומשום, שקדים שהושרו במים יממה, גרעיני חמניות, שתי  כוסות שיבולת שועל גסה. 3 כפיות דבש, קינמון וכפית שמן קוקוס מכבישה קרה.

מערבבים הכל ביחד. מניחים נייר אפיה על תבנית ומכניסים לתנור ל150 מעלות.כחצי שעה. מצננים ושומרים בצנצנת אטומה.)

2.יוגורט טבעי בתוספת כפית דבש / סילאן  (אופציה בריאה: מעוטר בשקדים/אגוזים מרוסקים)

3. פרי קטן חתוך לחצי  – תפוח, אגס, בננה, תפוז מקולף וחצוי, קלמנטינה מקולפת, קיווי חצוי עם כפית, ענבים, קוביות אבטיח, משמשים, אפרסק, נקטרינה, שזיפים, וכל פרי אחר שהילדים אוהבים

4.פרוסת לחם קמח מלא עם כוס חלב קר/חם (ממרחים: חומוס, טחינה, אבוקדו, גבינה)

5. ירקות חתוכים

 6.קורנפלקס לא ממותק!  –מה שמסומן בצהוב הכי מומלץ (בעל ערך גליקמי נמוך)

טיפ חשוב: גם אם הילדים מתעקשים על קורנפלקס ממותק, מעכו אגוזי מלך ופזרו את "אבקת הקסמים "

על הקורנפלקס. פעולה זו מורידה את הערך הגליקמי של הקורנפלקס וגורמת לעלייה מתונה ברמת הסוכר

בדם = שובע לאורך זמן…

שם המוצר

מכיל דגנים מלאים

מכיל סובין חיטה

תכולת סוכר נמוכה

ערך גליקמי נמוך

תוספת שומן צמחי

קפאין, אספרטיים או צבעי מאכל

תלמה: דליפקאן

X

 

X

X

 

 

תלמה: ברנפלקס

X

X

X

X

 

 

Nestle: Cherios

X

 

X

X

 

 

Nestle: Fitness

X

 

X

X

 

 

Nestle: פייבר 1

 

X

X

X

 

אספרטיים

קלוגס: אול בראן

 

X

X

X

 

 

קלוגס: ספיישל קיי

X

 

X

X

 

 

אנרג'י: ברנפלקס

 

X

X

X

 

 

ה-x מסמל תכולה של המרכיב במוצר

7.חטיפי בריאות מומלצים:

  • אנרג'י – חטיף דגנים מיקס פירות לייט
  • אנרג'י – חטיף דגנים מיקס אגוזים לייט
  • נסטלה –  Fitness חטיף דגנים עם תות
  • חטיף חלבה

8.תפוח עץ מיובש

9.חמוציות, אוכמניות, צימוקים, תמר

10. שייק פירות שאפשר להכין מפירות העונה בתוספת חצי כוס חלב/יוגורט/מים/קרח מרוסק בבלנדר

11. שוקו – לדלל כך שיכיל הרבה יותר חלב מאשר אבקת קקאו (החלב יכול להיות חלב שקדים/אורז)

12. אצבע גבינה של עמק

צור קשר